Cavalerii Imperiului Roman
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
Subiecte similare

Tutorial START

2 participanți

In jos

Tutorial START Empty Tutorial START

Mesaj  Tullio25 Mar 15 Dec 2009 - 17:38

study
Pentru cei ce au uitat sa joace Exclamation
Jucatorii ce au un tutorial destul de detaliat sunt invitati sa posteze.


Ultima editare efectuata de catre Tullio25 in Lun 11 Ian 2010 - 14:07, editata de 2 ori
Tullio25
Tullio25
Admin
Admin

Numarul mesajelor : 593
Puncte : 1113
Reputatie : 22
Data de inscriere : 25/05/2009
Varsta : 38
Localizare : Bucuresti/Giurgiu

http://membrucir.blogsite.ro/

Sus In jos

Tutorial START Empty Re: Tutorial START

Mesaj  Tullio25 Mar 15 Dec 2009 - 17:38

j123 a scris:pe vremuri mai scriam si eu tutoriale pentru incepatorii din triburile mele. desi o sa ocupe ceva loc, o sa iau cu copy-paste cateva fragmente (tutorialele sunt scrise de mine pentru incepatori, iar unele sfaturi sunt sa fie prevazatori ei, nu cei experimentati)

PRIMII PASI
Dupa cum deja stiti, cam o data la 2-3 luni porneste o lume noua pe serverul romanesc. de fiecare data, vad foarte multi entuziasti care incep sa dea circulare de genul: "care intra pe lume 15?"; "ne bagam toti in prima ora in sud est".
eu am fost intotdeauna de parere ca nu este bine sa intri in prima ora. va spun si de ce. in prima ora intra "maniacii" jocului. multi dintre ei se folosesc insa de tactici neregulamentare.
avantajul mare este ca jucatorii pica destul de apropiati. daca se vorbesc 20 de jucatori sa intre atunci obligatoriu toti vor pica in acelasi continent, sa zicem k55, la distanta de maxim 20 de campuri unul de altul. dupa cum stiti, harta este impartita in 100 de continente grupate in 4 zone mari, corespunzatoare punctelor cardinale intermediare, si anume: NV, SV, SE si NE.
aici un pic de atentie: in general in zonele SE si NV satele sunt mai dese (la distante mai mici unele de altele) iar in zonele SV si NE satele vor fi mai rare.
avantaje si dezavantaje sunt si intr-un caz si in celalat. avantaj: in cazul satelor dese, timpul de atac si de farmare este mai scurt, se pot farma mai multe sate in acelasi interval de timp. dezavantaj este faptul ca nu suntem singurii care farmam. cam toata lumea incearca sa faca asta, deci trebuie sa fim foarte activi si sa pierdem timp mult.
in cazul satelor mai rare, concurenta este mai mica dar timpul in care ajung trupele este mai mare.
din cate am observat numarul satelor de barbari este cam acelasi, insa, mai ales la inceput stiti ce greu se cucereste un sat cand ai doar un nobil. deci in zonele rare un nobil poate fi trimis si de 5, 6 sau chiar 7 ori pana se cucereste primul sat.
eu recomand totusi sa nu se intre in prima ora. v-am spus unul din motive si anume atunci intra veterani de pe toate lumile, jucatori experimentati si care uneori nu folosesc tocmai mijloace corecte. una din tactici este urmatoarea:
fiecare jucator face cate 4-5 conturi, poate chiar mai multe. el deja a intrat cu "echipa" lui si sunt cu conturile principale destul de apropiati unul de altul. sunt si jucatori buni si stiu ce au de facut la inceput pentru a se dezvolta repede. va intrebati de ce fac mai multe conturi. treaba sta in felul urmator: pastreaza contul principal, cel cu renume, pentru a juca pe el, iar celelalte conturi (sate) le dezvolta numai atat incat sa fie gata de cucerit. dar nu da bine ca ei, marii smecheri ai triburilor, sa inceapa cu innobilari interne si atunci se "orienteaza". accepta sa intre cu satele fantoma in triburi relativ numeroase pe plan local. acest lucru le creaza un mare avantaj: isi vad linistiti de dezvoltarea satului fantoma, construindu-l tocmai bun pentru a fi innobilat intr-o noapte. dar cum de nu se prind adminii?...la inceput si adminii o lasa mai moale...apoi intra pe cont prin ceea ce se numeste "servere proxy"- servere care ascund IP-ul real. in cazul in care satul fantoma este atacat, ei au un minimum de trupe de aparare, dar tribul care are grija de "oul de cuc" este aproape si cu un "pls pls help" adresat tribului adoptiv primesc de la vecini sprijinul necesar. apoi intr-o noapte satul fantoma isi schimba proprietarul deoarece 4 smecheri trimit 4 nobili care sa ajunga in acelasi timp. si apoi sta toata lumea si se intreaba cum dracu a reusit ala de la 20 de campuri sa cucereasca satul . si nu cucereste unul ci cucereste treptat 5-6 sate. si cand toata lumea d-abia se chinuie sa ia un sat doua, ei au deja 6-7 sate construite STAS si tocmai bune de a face trupe de atac. si uite asa se nasc legende despre mari jucatori carora nu le dau numele aici. urmarea stiti care e?...la un moment dat li se infunda, ca vin si altii din urma si incep sa acuze adminii, parintii, serverul, scoala, pe Basescu etc si dau delete cont in masa cand nu mai fac fata.
dar sa revenim la ale noastre.
deci in centru e greu si trebuie si la inceput sa pierzi mult timp sa faci fata. apoi iti trebuie un trib bun si unit.
eu recomand sa se intre cam la 1 saptamana maxim 2 de la inceputul jocului. prin k75, k85 nu mai e asa mare densitate de jucatori buni. bine...sa nu aveti ghinionul sa dati peste unii dintre noi. dar totusi...e loc mai mult si se poate respira. se poate farma mai in voie. sunt jucatori care abandoneaza dupa cateva zile si satele lor devin barbare. sunt jucatori care dau inceput nou imediat, (ferme sau jucatori nemultumiti de pozitia in care au picat) si iar satele devin barbare. cu un pic de noroc, si niste conducatori capabili se paote face treaba.

CONSTRUCTIA SATULUI SI FARMATUL

In momentul in care intrati pentru prima data in satul vostru o sa aveti senzatia ca sunteti la tara: pasarelele ciripesc. liniste si aer curat, floricele pe campii, nu tu o balega de cal, nu vezi picior de om. ce e de facut?...pai ne apucam gospodareste de construit. primul lucru pe care eu il construiesc este statuia. dureaza f putin si costa f putin. imediat dupa ce e gata dau la facut paladinul.
deorece stiu ca 5 zile am protectia de incepator, in prima zi nu imi fac probleme de faptul ca voi fi atacat. si apoi sunt mult mai tentante si pline de resurse satele de barbari sau bonus din jur decat satucul nostru. imediat ce e gata paladinul il si trimit la pradat prin satele de barbari din jur. nu aduce el mult dar cele 100 de resurse sunt echivalentul productiei minelor mele de nivel 2 in cateva ore poate. intre timp, deoarece avem resurse din start, mai maresc putin minele. ideea de baza este sa ajung sa fac cazarma, sa maresc minele pentru resurse, un pic si magazia. si sa incep sa fac lancieri. lancierii cara cate 25 de resurse fiecare. deci 10 lancieri imi vor aduce la o cursa "in plin" 250 de resurse + 100 aduse de paladin = aur curat. in primele zile trebuie farmat nonstop. satele de barbari sunt pline, aproape fiecare cursa se intoarce full de resurse. totusi fiti atenti: daca un sat de barbari este exagerat de mare fata de media din jur, mai bine il evitati. sunt si sate de barbari "capcana" care au un zid nivel mic iar unele au chiar trupe in ele. am gasit si sate cu 20 de trupe plus paladin in ele. pt astfel de sate mai bine aveti rabdare pana faceti un spion si spionati satul inainte cu un singur spion. pt satele barbare este posibil spionatul cu un singur spion. cu resursele adunate construim avand in minte urmatoarele obiective:
-marim minele de resurse-
-marim magazia
-marim ferma
-si nu in ultimul rand incercam sa ajungem cat mai rapid la stadiul de a produce cavalerie usoara
cavaleria usoara este cea mai buna in farmatul satelor barbare. o unitate de cavalerie usoara este echivalentul a 4 oameni in ferma, are o putere de atac foarte mare, este foarte rapida si mai ales, pentru obiectivul nostru, cara cate 80 de resurse.
ce nu trebuie uitat este si faptul ca dupa cele 5 zile, protectia de incepator dispare, noi putand sa atacam si sate active dar putem fi si noi la randul nostru atacati. in consecinta trebuie sa ne gandim la aparare. indiferent de ce ati citit prin alte tutoriale care va spun cum trebuie sa arate un sat la 300 de puncte, la 500, la 1000 samd...eu va spun ca niciodata in astfel de situatii nu ai destula aparare. totusi...daca ati urmat pasii care vi i-am descris veti observa ca sunteti cel putin in media zonei. eu intotdeauna am fost cel mai "tare" in puncte de pe patratica mea. insa oricat ai fi de tare, un minim de aparare iti trebuie. de aceea in a patra zi de joc incepem sa construim zidul si sa facem sabii. daca suntem mici marim si ascunzatoarea la maximum. totusi 2000 de resurse inseamna mai mult decat nimic.
cate sabii si cat sa ridicam zidul?....cat putem de mult. in ziua a cincea se ridica protectia de incepator. intre timp satele de barbari nu mai ofera belsugul din primele doua zile deoarece farmeaza multi cu mai multe trupe. aplicam planul B. ne uitam la vecinii care au ramas sub 100 de puncte sau care nu cresc. asta ne da indiciul ca acei jucatori sunt inactivi. in consecinta devin "fermele" noastre. cateodata o sa aveti o mare surpriza. veti observa ca unele "ferme" vorbesc. unele frumos, sunt haioase, altele in schimb injura de mama focului si ameninta. voi va vedeti de treaba voastra. totusi, nu uitati sa studiati mereu harta si sa observati din ce trib fac parte "fermele" vorbitoare, cati dintre ai lui sunt prin jur, si ce nivel de dezvoltare au. chiar daca voi sunteti cu mult mai dezvoltati, puteti avea surpriza ca acea ferma sa primeasca un sprijin din partea tribului. si chiar daca nu va ataca, riscati sa va moara voua atacul. stiti ce inseamna sa va moara atacul in zilele de inceput?...o intarziere de cateva zile in dezvoltare. nu mai aveti cu ce farma, nu mai adunati resurse...ba mai rau, in loc sa bagati in dezvoltarea satului vostru resurse, refaceti armata...sau macar o parte din ea. daca v-a mancat in fund sa atacati si cu tot ce aveti, atunci riscati sa deveniti voi "ferma" adversarilor. deci farmati satele active cu foarte mare atentie!
in orice caz voi trebuie sa continuati cu dezvoltarea satului. obiectivul nu este neaparat sa faceti curtea nobila cat mai repede, ci acela de a avea un cont cat mai puternic. pentru asta aveti urmatoarele teluri:
- minele sa se apropie de nivel 30
- cat mai multe trupe atat de atac cat si de aparare
- ferma si magazia cat mai mari
- zidul sa fie de nivel 20 inca de cand aveti circa 2000-2500 de puncte
Daca indepliniti aceste obiective incepeti sa trageti si pentru curtea nobila: deci cladire principala 20, fierarie 20 si targ 10. pe langa asta va trebuie magazie in care sa aiba loc resursele pentru nobil.
curtea nobila e bine sa fie facuta in momentul cand va apropiati de sau aveti 4000 de puncte. eu unul daca vad ca un jucator de 2500 de puncte a facut peste noapte 3000 de puncte stiu ca si-a facut curtea nobila prematur. asta inseamna ca nu a bagat multe resurse in dezvoltarea satului si a armatei, ci le-a ingropat in curtea nobila. deci e un jucator slab care poate fi batut usor.
farmarea trebuie sa aiba loc atat timp cat putem si avem ce farma.
cea mai buna farmare este cea de dimineata. conform proverbului romanesc, "cine se scola de dimineata, departe ajunge", dimineata in genereal satele sunt destul de pline, deoarece se strang resursele pe timpul noptii. daca suntem puturosi si farmam la 10 dimineata, atunci sa fim sanatosi, si sa uram plimbare placuta trupelor noastre in drumetie. am spus mai sus ca "in general" gasim dimineata satele pline. de ce?...eu seara inainte de culcare mai trimit odata la farmat. unde?...le trimit la mama dracu...la intamplare pe harta in asa fel incat, daca le trimit la 12 noaptea, trupele sa ajunga in satul tinta in jur de ora 3.30, maxim 4.00 si sa se intoarca in sat intre 7 si 8 dimineata ca sa le trimit la farmarea de dimineata. veti observa ca farmarea de noapte aduna destule resurse mai ales cand satele de barbari se apropie de 1000 de puncte. nu trmiteti noaptea pe satele cele mai mari...trimiteti pe sate medii. satele cele mai mari riscati sa fie ochite de cei din zona pentru innobilare, si riscati sa trimiteti pe barbar dar sa ajunga pe satul unui jucator...ba mai mult sa dea si peste trupe. si eu mai faceam ceva noaptea. daca aveam razboi cu alt trib, farmam noaptea "fermele" lor...adica satele de barbari lipite de satele lor, astfel dimineata ei gaseau resurse pe jumatate fata de cat erau obisnuiti.
farmarea se face de obicei cu cavalerie usoara. daca aveti arcasi calare si cavaleri grei, ii trimiteti si pe ei cu toate ca aduna resurse mai putine (parca 50/unitate). iar "peste gard" puteti trimite lancieri insotiti de topoare. dar atentie! numai "peste gard"
succes.


Ultima editare efectuata de catre Tullio25 in Mar 15 Dec 2009 - 18:45, editata de 1 ori
Tullio25
Tullio25
Admin
Admin

Numarul mesajelor : 593
Puncte : 1113
Reputatie : 22
Data de inscriere : 25/05/2009
Varsta : 38
Localizare : Bucuresti/Giurgiu

http://membrucir.blogsite.ro/

Sus In jos

Tutorial START Empty Re: Tutorial START

Mesaj  Tullio25 Mar 15 Dec 2009 - 17:50

j123 a scris:am mai gasit o lectie predata ucenicilor mei...este de pe vremea cand am intrat putin pe lumea 13. arata primele 40 de ore de joc ale mele pe lumea 13 (lume rapida!)

RECAPITULARE

ultimul tutorial este un fel de recapitulare a primelor lectii:

alaltaieri seara am intrat pe lumea 13. nu am intrat in centru ci mai tarziu. nu mi-a placut unde am cazut (k57) si am dat imediat inceput nou. am picat in k75. intrucat am intrat mai tarziu nu am inceput cu 53 de puncte ci cu 111 parca. deci ceva cladiri mai mari. zona in k75 este mai buna. ceva sate de barbari. cel mai mare din jur avea 200 si ceva de puncte. am facut statuia, paladinul si de restul resurselor am crescut minele si am facut cazarma.(joc sub alt nume...deci voi sta undercover)

prima farmare: (uitati-va la data si ora):

Expediat 24.05.09 23:28
Agresorul a câştigat
Noroc (din punctul de vedere al agresorului)
-8.3%

Moral: 100%

Agresor:

Număr: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Pierderi: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

Prada: 33 33 34 100/100
---------------------------------------------


am continuat sa fac lancieri si sa mai cresc cladiri. tinta grajd nivel 3 pentru cavalerie usoara.
va voi arata la intamplare cateva farmari sa vedeti cum am crescut:

Număr: 6 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Pierderi: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

Prada: 84 84 82 250/250
---------------------------------------------


Număr: 25 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Pierderi: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

Prada: 241 241 243 725/725
---------------------------------------------


Număr: 40 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Pierderi: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

Prada: 374 389 337 1100/1100
---------------------------------------------


Număr: 52 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Pierderi: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

Prada: 478 532 390 1400/1400
---------------------------------------------


Număr: 56 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Pierderi: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

Prada: 500 500 500 1500/1500

Număr: 69 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Pierderi: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

Prada: 627 627 571 1825/1825
---------------------------------------------


Număr: 81 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Pierderi: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

Prada: 708 708 709 2125/2125
---------------------------------------------


Număr: 98 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Pierderi: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

Prada: 894 828 828 2550/2550
---------------------------------------------


Număr: 100 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Pierderi: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

Prada: 866 866 868 2600/2600
---------------------------------------------


in momentul asta aveam grajdul facut si spionii cercetati. asa ca mi-am spionat toate satele de barbari din jur: (uitati-va iar la data si la ora)


Expediat 26.05.09 16:00
Apărătorul a câştigat
Noroc (din punctul de vedere al agresorului)
-1.7%

Moral: 100%

Număr: 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0
Pierderi: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

Apărător: necunoscut

Număr: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Pierderi: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

Spionaj
Resurse spionate: 410 410 351
Clădiri: Clădirea principală (nivelul 3)
Piaţa centrală (nivelul 1)
Tăietori de lemne (nivelul 10)
Mina de argilă (nivelul 10)
Mina de fier (nivelul 9)
Fermă (nivelul 3)
Magazie (nivelul 2)
Ascunzătoare (nivelul 4)

deci au trecut mai putin de 40 e ore. in momentul asta deja sunt cel mai mare din zona mea. la ora actuala satul are 383 de puncte (nu uitati...nu sunt 48 de ore de cand joc) am deja 3 cavalerie usoara si satul arata asa:

Privire generală asupra satului xxx
Clădiri
Clădirea principală (Nivelul 10)
Cazarmă (Nivelul 5)
Grajd (Nivelul 3)
Fierărie (Nivelul 5)
Piaţa centrală (Nivelul 1)
Statuie (Nivelul 1)
Tăietori de lemne (Nivelul 14)
Mina de argilă (Nivelul 13)
Mina de fier (Nivelul 11)
Fermă (Nivelul 6)
Magazie (Nivelul 10)
Ascunzătoare (Nivelul 4)

zid nu-mi trebuie pentru ca mai am inca 3 zile protectie contra atacurilor, mina de fier cateva niveluri mai jos fata de lemn si argila.

si am urmatoarele trupe:
1 paladin
3 cavalerie usoara
5 spioni
5 sabii
100 de lancieri.

am cercetate si topoarele dar deocamdata nu am ce face cu ele deoarece abia peste 2-3 pot ataca sate active. insa in momentul respectiv, acei activi vor avea o mare surpriza pentru ca vor vedea pentru prima data in viata lor, cavalerie usoara care le va farma satele, bineinteles dupa ce vor fi golite de trupe de catre topoare.pana atunci cavaleria va farma cei 4 barbarei din apropierea imediata sau departata.

va doresc mult succes.
jaby.
Tullio25
Tullio25
Admin
Admin

Numarul mesajelor : 593
Puncte : 1113
Reputatie : 22
Data de inscriere : 25/05/2009
Varsta : 38
Localizare : Bucuresti/Giurgiu

http://membrucir.blogsite.ro/

Sus In jos

Tutorial START Empty Pentru incepatori

Mesaj  Tullio25 Mar 23 Mar 2010 - 9:50

Pentru inceput este bine de stiut ca jocul Triburile necesita mai mult timp decat pare la inceput.

Daca nu ati mai jucat jocul triburile ar fi o idee buna sa va obisnuiti cu interfata jocului si cu rolul cladirilor.
Eu am sa fac o mica prezentare a cladirilor importante pentru inceput.
in imagine vedeti un sat cu toate cladirile dezvoltate.
Tutorial START Trib1

1. Cladirea principala
2. Mina de lemn produce lemn Tutorial START Holz
3. Mina de argila produce argila Tutorial START Lehm
4. Mina de fier produce fier Tutorial START Eisen

iar subliniat sus in colt dreapta sunt afisate resursele.

De la cladirea principala veti putea da comenzi de construire.

Foarte important la inceput este sa faceti rost de resurse, iar cel mai simplu mod este prin cresterea in nivel al minelor.
Aproape fiecare cladire poate fi ridicata in nivel. de exeplu minele si cladirea principala poate fi ridicata pana la nivelul 30(indicat pentru satele de pe granita pentru a ridica rapid zidul in rest este bine sa fie la nivelul 20 cat pentru a construii curtea nobila).

Cu cat este mai mare nivelul unei cladiri cu atat ea este mai productiva (in cazul minelor), rapida (in cazul cladirilor de productie cum ar fi:cazarma, grajudul, cladirea principala si atelierul) si mai puternica(in cazul zidului). Dar in acelasi timp cu cat mai mare nivelul cladirii cu atat mai scump e sa o aduci la urmatorul nivel, fapt care ne obliga sa facem rost de si mai multe resurse.

Cum spuneam mai sus, este vital sa aducem minele intr-un timp cat mai scurt la un nivel cat mai mare,iar din cauza asta la inceput jocul poate fi ceva mai plictisitor pt. ca implica mai multa strategie economica decat militara.

O a 2-a variata de a face resurse este sa atacam satele parasite (cele care apar gri pe harta jocului) din aproapea nostra vecinatate,La inceput paladinul (care se face de la cladirea numita statuie) poate aduce din cateva atacuri cat aduc minele la nivel mic, in cateva ore apoi cu celelalte trupe, indicat cu cavaleria usoara pentru ca e mai rapida si cara cele mai multe resurse.

Repet, de la inceput este esential sa crestem minele si sa ne asiguram o economie sanatoasa. Daca de la inceput nu ne axam spre o econmie buna si mergem spre o economie militara, nu o sa avem suficiente resurse ca sa ajungem la un nivel inalt. Iar cu multe resurse se pot face aceeasi soldati cu un mult mai mic efort financiar.

Zidul:
Zidul este o cladire foarte importanta in aparare (zidul la max, adica nivel 20) da un bonus de 107% ( adica e ca si cum ai dublul de trupe in sat).
Zidul mai da si o aparare de baza. la nivel 20 este de 1020, asta este echivalentul a vreo 50 de spade.
Asa ca trebuie sa luati in considerare sa faceti zidul destul de repede la nivel cat mai mare, deoarece toate trupele din satul vostru o sa beneficieze de bonusul lui, chiar si trupele care sunt in satul vostru ca sprijin, daca aveti 2000 de sulite 2000 de spade si 2000 de arcasi si atacatorul va ataca cu 3000 de topoare 1200 cavalerie usoara si 200 de cavaleri arcasi, o sa pierdeti toata armata si agresorul o sa mai ramana cu trupe, dar daca aveti un zid la 20, o sa-i omorati toate trupele si o sa ramaneti cu 800 sulite, 800 spada si 800 arcuri!

O sa fac o prezentare a trupelor:

Infanterie

Luptator cu Sulita Tutorial START Unit_spear
Luptator cu Spada Tutorial START Unit_sword
Luptator cu Arcasi Tutorial START Unit_archer
Luptator cu Topor Tutorial START Unit_axe

Cavalerie

Spioni Tutorial START Unit_spy
Cavalerie Usoara Tutorial START Unit_light
Cavalerie Arcas Tutorial START Unit_marcher
Cavalerie Grea Tutorial START Unit_heavy

Unitati de la atelier

Berbeci Tutorial START Unit_ram
Catapulte Tutorial START Unit_catapult

Alte unitati

Paladinul Tutorial START Unit_knight
Generatie de nobili Tutorial START Unit_snob


Am trecut in diferite culori trupele:
Trupele trecute cu culoarea verde sunt trupe de APARARE, cu aceste trupe sa nu se atace!
Trupele trecute cu culoarea rosie sunt trupele de ATAC, nu este recomandat sa se tina in sat in cazul unui asediu.
Trupele cu albastru sunt trupe care sunt eficiente si in ATAC si in APARARE.
O REGULA FOARTE IMPORTANTA DAR IGNORATA DE MULTI ESTE SA NU SE ATACE CU TRUPELE DE APARARE!

In APARARE:

Tutorial START Unit_spear bate Tutorial START Unit_light si Tutorial START Unit_heavydar o ia de la Tutorial START Unit_axe si Tutorial START Unit_marcher
Tutorial START Unit_sword bate Tutorial START Unit_axe si Tutorial START Unit_marcher dar o ia de la Tutorial START Unit_light si Tutorial START Unit_heavy
Tutorial START Unit_archer bate Tutorial START Unit_axe si Tutorial START Unit_light si Tutorial START Unit_heavy dar o ia de la Tutorial START Unit_marcher
Tutorial START Unit_heavy bate Tutorial START Unit_axe si Tutorial START Unit_marcher dar o ia de la Tutorial START Unit_light si Tutorial START Unit_heavy
Tutorial START Unit_catapultbate Tutorial START Unit_axe si Tutorial START Unit_marcher dar o ia de la Tutorial START Unit_light si Tutorial START Unit_heavy



Cum sta treaba in atac se poate foarte usor deduce.
ATENTIE! Pt Coordonarea atacurilor puteti folosi calculatorul de timpi de la linkul:

Click aici


Am sa fac o mica schema ca sa intelegeti care combinatii de soldati ar trebui sa aveti si cum sa le folositi
In aparare.


Tutorial START Unit_ram sunt folositi in atac pentru a distruge zidul inamic care duce la scaderea puterii de aparare a satului asediat Tutorial START Unit_catapult in atac se pot intrepta spre cladiri si se pot distruge diferite obiective, de exeplu piata centrala asta cu astail aduceti pe aparator in imposibilitatea de as-i trimite sau retrage trupe (dar se reface in cateva minute)

Tutorial START Unit_knight este Liderul armatei, el poate duce obiecte care au diverse funcitionalitati, ca de exemplu marirea puterii de atac a luptatorilor cu topoare.In plus el mareste viteza tuturor trupelor care se afla in armata cu el cand sunt trimise ca sprijin.
Tutorial START Unit_snob este o unitate speciala cu care puteti cuceri satele inamice, aceasta trupa
ataca adeziunea satului ( loialitatea fata de actualul posesor al satului) cu fiecare atac adeziunea scade de la 20-35 satele au implicit adesiunea la 100, ea refacanduse cu 1 pe ora. De obicei este necesara atacarea cu 4 nobili in atacuri consecutive, deoarece nu se
cumuleaza atacul daca sunt mai multi intr-o singura armata, adeziunea este atacta ca si cum ar fi in armata agresoare doar un nobil.
Tutorial START Unit_spy Spionii sunt folositi si in atac , unde ei pot doar spiona eu nu pot ataca sau sabota. In aparare spionii sunt cu adevarat eficienti doar impotriva spioniilor inamici.

Tutorial START Unit_light pe langa eficienta acestei trupe in atac ea mai este foarte buna la farmat (delapidarea satelor parasite sau a celor inamice care nu mai au aparare)

Sprijin:
Trupele pe care le faci in propriul sat pot fi trimise si in alte sate cu scopul de a apara.
In general este indicat sa se trimita trupele de aparare in sprijin, sau trupele de atac in cazul in care satul de care tin ei, este atacat. Daca dai click pe un sat, ai mai multe optiuni, de exemplu centrare harta, asta va pozitiona vederea ta asupra hartii astfel incat sa fie satul respectiv in centru. Trimitere de trupe: Aici poti alege trupele care vor fi trimise in atac ori in sprijin, dupa care trebuie apasat butonul de atac in cazul in care vrei sa trimiti trupele in atac, ori pe butonul sprijin in cazul in care vrei sa trimiti trupel in sprijin pe satul respectiv. ATENTIE! din cauza pozitionareii foarte apropiate una de cealaltea a butoanelor de atac si de sprijin , este foarte usor in loc sa trimiti trupele in atac sa le trimiti in sprijin sau invers.

O cladire care limiteaza productia de trupe este Ferma. La nivelul 30 aceasta poate suporta pana la 24 000 de populatie. Si cladirile ocupa populatie, ceeace ne mai lasa in jur de 20 000 de populatie pentru armata.
ATENTIE! nu toate trupele ocupa 1 populatie, de exemplu cavaleria ocupa 2(spioni) pana la 6(cavaleria grea).

Aici apare problema la satele de atac (sate in care sunt numai trupe de atac). Sprijinul se cumuleaza intr-un sat, dar atacurile nu pot fi trimise de pe maim multe sate sa ajunga toate consecuv in aceeasi milisecunda, asta ne obliga sa facem satele de atac cat de mare ne permite ferma.


Un alt factor care ne limiteaza este biserica, aceasta cladire este introdusa pe serverul romanesti de la lumea 9. Biserica. In imaginea de mai jos puteti sa vedeti cat de mare este raza acesteia la:
nivel 1 - alb
nivel 2 si prima biserica - albastru
nivel 3 negru


Tutorial START Harta

Daca un sat de aparare nu se afla in raza bisericii (religie 0), trupele care se afla in satul respectiv vor lupta cu 50% mai prost. Si trupele de atac care-s trimise din satul respectiv vor lupta mai prost cu 50% .

Cand aveti mai multe sate este foarte importat sa urmariti raza bisricii ca sa vedeti daca satele care le aveti sau cele pe care urmati sa le cuceriti se afla in raza a macar unei biserici.
ATENTIE! Daca sunteti in raza a mai multor biserici sunt trupele la fel de puternice ca atunci cand sunteti in raza unei bisrici
Tutorial START Religie
In imagine puteti vedea ca acest sat are religie 1, asta inseamna ca este in raza unei biserici si ca trupele vor lupta la capacitate maxima.
Daca in loc de 1 scrie 2, 3, sau oricat mai mult, nu arata decat ca se afla in raza a mai multor bisrici, dar nu mareste puterea mai mult decat o face o singura biserica.
Tot legat de biserica este bine de stiut ca sunt 2 categorii de bisrica, care se difera prin raza si costurile de productie dar care servesc aceluiasi scop, de a intari credinta trupelor. Este vorba destpre Prima biserica ( cea pe care o aveti la inceput de tot) si bisrica de la nivel 1-3, ale caror raza variaza in functie de nivel (vedeti desenul de mai sus).
Importat de retinut este ca prima biserica potae fi daramata si reconstruita la un cost extrem de mic si intr-un timp foarte scurt , DAR DOAR ATATA TIMP CAT AVETI NUMAI PRIMA BISRICA.
AENTIE! Daca aveti mai multe bisrici nu puteti darama "Prima bisrica" sau in cazul in care ati daramat "Prima Biserica" si ati construit una de nivel 1-3, in ORICARE din satele vostre, n-o sa mai puteti construi "Prima biserica".
Pt. inceput este foarte confuz cu prima biserica si biserica de nivel 1-3, dar este foarte important de inteles si de stiut ca se poate jongla foarte bine cu prima biserica (atata timp cat nu aveti mai multe biserici). Ce vreau sa spun cu asta este ca daca de exemplu avei un sat in care aveti "prima biserica" si cuceriti un sat din afara razei bisericii, o sa aveti noul sat fara biserica, iar trupele vor fi cu 50% mai slabe decat intr-un sat cu biserica.
Tutorial START Raza

In acest caz puteti darama prima biserica! ( dureaza doar 5 minute) si sa o refaceti in satul nou cucerit. Dar asta doar daca stiti ca nu o sa fiti atacat pe satul principal (1), iar daca sunteti totusi atacat pe satul principal, puteti foarte repede sa distrugeti din nou biserica in satul (2) si sa-o refaceti iara in satul principal (1). Aste este doar o varianta, cel mai sigur este insa sa va faceti mai multe biserici.
Cu siguranta va intrebati acum dece sa nu fac direct o biserica de nivel 1 in satul nou luat. Raspunsul este destul de simplu: Biserica de nivel 1-3 ocupa foarte multa populatie. Din cauza aste este de recomandat sa se faca sate de aparare in satele unde aveti biserici de nivel 1-3.

Am sa va mai spun cate ceva despre paladin Tutorial START Unit_knight si obiectele pe care el le poate folosi. Paladinul cum am spus mai sus, este o unitate foarte puternica. La inceput este foarte folositor la atacuri de praduire si in aparare. Cand jocul avanseaza si o sa aveti mii de trupe, el nu o sa mai iasa in evidenta prin puterea lui ci prin caracterisiticile lui. De exemplu este foarte bun cand trimitem sprijin, daca in armata pe care o trimitem ca sprijin avem si paladinul atunci toate trupele o sa ajunga la viteza paladinului care este egala cu viteza cavaleriei.
Un alt punct de vedere foarte important este ca el sa fie echipat cu obiecte. Obiectele se gasesc in functie de trecerea timpului si in functie de punctele primite ca agresor si ca aparator.
IMPORTANT! Multi dintre voi stiu ca paladinul face experienta numai daca este in armata care ataca, ceeace este FALS. Experienta (progresul pana la gasirea urmatorului obiect) creste si daca paladinul nu este in armata agresoare sau aparatoare, nici macar nu trebuie sa aveti un paladin.
In ceeace priveste obiectele, Paladinul poate sa aibe echipat numai un singur obiect odata.
Adica nu puteti sa folositi Obiectul care mareste puterea luptatorilor cu topor si obiectul care mareste puterea berbeciilor, in acelasi timp. Iar foarte important de stiut este ca bonusul obiectului se aplica doar la trupele care sunt cu paladinul respectiv in armata, iar paladinul sa fie echipat cu obiectul.
Tutorial START Obiecte
In aparare pot fi mai multi paladini cu mai multe obiecte (mai multi paladini in sprijin de la alti jucatori, fiecare jucator poate avea doar un paladin.), ele toate se aplica pe toate trupele atata timp cat obiectele sunt diferite (daca sunt 2 paladini in armata echipati amandoi cu obiectul petru luptatorii(spada lui Ullrich) cu spade NU O SA SE CUMULEZE bonusul pe ACELASI obiect), dar se cumuleaza bonusuriel oferite de obiecte diferite.
Bonusul pt. trupe se aplica tutror trupelor din acel sat, nu numai trupele care apartin de un anumit paladin.
Deasemenea atunci cand trimiteti trupe in sprijin vor parcurge timpul mai repede daca trimiteti in sprijin si paladinul.Trupele vor calatorii cu rapiditatea paladinului.

Succes!
Tullio25
Tullio25
Admin
Admin

Numarul mesajelor : 593
Puncte : 1113
Reputatie : 22
Data de inscriere : 25/05/2009
Varsta : 38
Localizare : Bucuresti/Giurgiu

http://membrucir.blogsite.ro/

Sus In jos

Tutorial START Empty sall...

Mesaj  cata12000 Dum 31 Mar 2013 - 0:49

boss esti mare...am avut ocazia sa joc inpotriva a citiva pleyer din tribu tau.dar vam admirat tot timpu.pacat ca va-ti resfirat. ce ai facut tu va ramine istorie in triburile.it-i doresc bafta.in tot cea ce faci.(si forumu ii fara cuvinte,sint sigur ca ai pierdut multe nopti ).cu respect cata12000 italy.

cata12000
Junior
Junior

Numarul mesajelor : 1
Puncte : 1
Reputatie : 0
Data de inscriere : 27/03/2013
Varsta : 53
Localizare : livorno it.

Sus In jos

Tutorial START Empty Re: Tutorial START

Mesaj  Continut sponsorizat


Continut sponsorizat


Sus In jos

Sus

- Subiecte similare

 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum