Cavalerii Imperiului Roman
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
Subiecte similare

Interviuri Triburile

In jos

Interviuri Triburile Empty Interviuri Triburile

Mesaj  Tullio25 Dum 2 Aug 2009 - 17:21

Interviu - Sir Soreen Postat pe 25th May 2008 - 22:12:21 de koko

Interviu cu Sir Soreen , lider al fostului Avalon, lumea 1.

Koko: Salutare! In primul rand, sa facem cunostinta. Spune-ne cate ceva despre tine : Nickname Triburile/Tribul tau.

Sir Soreen: Salut! O sa incep cu beta. Acolo am jucat cu Simavo. Am inceput ca un noob complet, nejucand anterior pe .net. Impreuna cu un grup de prieteni entuziasti, unul mai noob ca altul, am dat nastere unui tribulete care s-a mentinut constant in top 25. Ulterior, auzind ca va incepe Lumea 1, am inchegat un proiect de trib, in forma incipienta. Stabilisem ca numele sa fie Avalon si ca vom incerca sa-l facem cat se poate de exclusivist. Inca de la inceput, poate si pentru ca nu aveam deloc experienta, am jucat mai mult cu inima decat cu capul. Poate si din cauza asta am ajuns sa fim cunoscuti, si mai ales, RESPECTATI. Asta pentru ca nu ne-a interesat decat onoarea, cinstea si sinceritatea. Incet-incet, am adunat oameni de mare calitate si caracter, de toate varstele si de toate profesiile. Am invatat dedesubturile jocului din mers, din incercari si greseli si de la alti jucatori cu experienta capatand si oarecare experienta militara si diplomatica, am inceput sa fim si temuti, nu numai respectati. Foarte rar pierdea Avalon un sat, in zilele sale de glorie. In schimb, nu eram noi super strategi, dar eram devotati. Povestea poate continua, dar nu ne-ar ajunge o noapte intreaga.

Koko: Ce ne poti spune de evolutia tribului Avalon?

Sir Soreen: Avalon a crescut in lumea 1, a ajuns in top 3. Recent, de cateva luni, s-a destramat pentru ca majoritatea nu se mai regaseau in Lumea 1. Din pacate, jocurile de culise au eclipsat principiile noastre de joc. Nu o zic cu rautate, pur si simplu asta a fost. Materialismul a invins idealismul!

Koko: Sa inteleg ca timpul a fost motivul destramarii tribului?

Sir Soreen: Categoric! Chiar si lipsa de timp si monotonia au avut contributia lor. Dar totul a inceput sa se destrame cand s-a pierdut acel "ceva".

Koko: Ce ne poti spune de evolutia jucatorilor tribului tau?

Sir Soreen: Despre jucatorii mei am numai cuvinte de lauda. Cand au castigat au facut-o cu onoare si curaj, iar cand au pierdut au stiut sa piarda frumos si sa tina capul sus si, mai ales, si-au felicitat adversarii. Chiar unii dintre membrii mei au ramas prieteni chiar in RL! Da, am trait clipe minunate in L1! Si povestea continua acum in lumea clasica...

Koko: Foarte frumos! Ma refer acum la capitolul Razboi. Care era atmosfera pe timp de razboi?

Sir Soreen: Asta a depins, in mare parte, de ce pozitii ocupam la momentul respectiv. Uneori eram foarte siguri pe noi, si plecam la lupta cu incredere deplina. Alteori, eram dominati, si mergeam la razboi cu inima stransa doar pentru ca am fost un trib de centru, format din cateva clustere bine definite. Am avut mereu incredere in fortele proprii.

Koko: Ati intrat vreodata intr-un razboi in care stiati de la inceput ca nu aveti sanse de castig?

Sir Soreen: Nu! Poate doar in ultimul mare razboi cu TLD, fostii nostrii prieteni. Dar, acest "pas" al istoriei hartii lumii 1...eu, personal, nu-l consider ca un adevarat razboi. A fost ceva conjunctural de care prefer sa nu-mi mai aduc aminte.

Koko: Ai avut vreodata impresia ca membrii tribului tau te vor lasa la greu, pe timp de razboi? Se practica in noile lumi, daca ai observat.

Sir Soreen: Niciodata! Cine era in Avalon merita sa fie acolo. Fiecare lupta pentru locul sau in trib si toti luptau pentru o cauza comuna. E foarte important sa ai pentru ce sa lupti. Daca oamenii nu au motivatie, sa-si aloce cateva ore bune pe zi pentru a fi alaturi de prieteni, in viata virtuala, atunci nu mai are sens sa muncesti atat, pentru ca DA, am muncit enorm. Si eu, si fostii colegi de joc. Fara munca si daruire, nu realizezi nimic.

Koko: Dar , care era motivatia?

Sir Soreen: Motivatia? In cazul nostru a fost un nume: Avalon. Chiar o idee care inca mai persista in mintea si inima multora.

Koko: Dar cum ai fost privit de ceilalti? Ai fost vreodata criticat pentru ceea ce faci? Pentru actiunile tribului tau?

Sir Soreen: Cu mana pe inima, o spun ca de foarte putine ori am simtit ca am luat o decizie gresita. Ceilalti pot aproba asta. Sincer sa fiu, nu am simtit niciodata ca am luat o decizie gresita, in afara de cateva situatii, care s-au putut repara rapid, din fericire. Am avut prieteni de nadejde, care m-au ajut mai ales la diplomatie(barony este unul dintre ei). Ii multumesc pe aceasta cale!

Koko: Cand ti-ai ales membrii, ai avut vreun criteriu? Sau ai apelat la mass-recruiting?

Sir Soreen: Niciodata nu am facut mass-recruiting! De la mine nu a plecat niciodata o invitatie fara o discutie anterioara, cel putin! Am avut un singur criteriu, si bun: "Nimeni nu are voie sa se prezinte singur, o a treia persoana trebuie sa faca asta". Am incercat ca cei nou veniti sa fie "adusi" nu "recrutati". Daca cineva din trib putea garanta pentru cel nou-venit, era ok! Din pacate, putini mai fac asta... se ajung la triburi mamut, in care jucatorii joaca doar pentru ei. De aceea un trib de 20 de jucatori "skilled" pot oricand sa curete un mamut de o mie de insi care e de fapt un urias cu picioarele de lut care ingrasa jucatorii inteligenti.

Koko: Care a fost motivul destramarii tribului? Banuiesc ca nu timpul a fost motivul principal.

Sir Soreen: Greu de spus! In primul rand, niste probleme destul de serioase in RL, care nu mi-au mai permis sa joc cu acelasi devotament. In al doilea rand, motivatia in sine si in al treilea rand, jocurile de culise.

Koko: Au existat , poate , certuri pentru suprematie?

Sir Soreen: Nu au existat asa ceva! Jucatorii erau multumiti cu ceea ce faceau, nu aveau nevoie de alte stimulente. Si... stiti si voi bine...cati vor sa-si asume responsabilitati? Putini! Puterea aduce dupa sine si responsabilitati! Si pentru asta trebuie sa fii nascut! Dupa parerea mea, liderii se nasc nu se cresc...

Koko: Asadar , consideri ca destramarea tribului a fost din cauza jocurilor de culise? Crezi ca ati fost lucrati pe la spate pentru ca deveneati prea puternici?

Sir Soreen: Nu neaparat! Incepuse sa se vorbeasca despre ideea de "a castiga harta". Ei bine, din acel moment nimic nu a mai fost la fel. Am inceput cu totii, nu numai noi, ci si celelalte triburi si ceilalti lideri, sa ne gandim serios la asta. De atunci, s-a rupt filmul! Dar asta doar pentru Lumea 1. Cum iti spuneam, povestea continua in Lumea Clasica sub un alt nume - Omerta.

Koko: Ai putea sa le dai un sfat liderilor de trib?

Sir Soreen: Daca imi permiti, le-as da mai multe!

Koko: Desigur! Be my guest!

Sir Soreen: In primul rand, sa renunte la mass recruiting. Asta strica totul! In al doilea rand, sa-si organizeze militar tribul: oamenii [jucatorii] trebuie sa stie foarte bine ca defensiva castiga razboaiele. Trebuie sa-si instruiasca oamenii sa faca defensiva suficienta. Cine nu are destula defensiva sa se apere singur, este un jucator slab. Pot oferi chiar unele exemple:aici si aici. Sa fiu sincer, nu prea am vazut asa ceva la noi. In al treilea rand, sa aiba onoare in tot ceea ce fac , pentru ca asa vor fi respectati de ceilalti si mai ales de colegii de trib. In al patrulea rand , sa fie consecventi in politica diplomatica pe care o duc. Inconsecventa duce la dezastre si instabilitate. E nevoie de verticalitate, care iarasi ne cam lipseste noua, jucatorilor de pe .ro. Si in ultimul rand, sa nu uite ca oamenii trebuie sa se distreze si sa incerce sa faca totul pentru ca jucatorii sai se se simta bine jucand, indiferent daca pierd sau castiga. Ar mai fi multe de spus, dar cred ca astea sunt cele mai importante dar nici nu sunt eu cel mai in masura sa dau sfaturi. Sunt multi alti lideri care s-au impus prin aceste lucruri.

Koko: Aici punem punct interviului. Multumesc mult pentru timpul acordat si iti doresc o seara placuta in continuare!

Sir Soreen: Multumesc si eu pentru amabilitatea si ocazia pe care mi-ai oferit-o. Mi-a facut placere sa-mi amintesc de momentele frumoase din trecut. As mai avea ceva de adaugat, daca se poate.

Koko: Sigur! Te rog!

Sir Soreen: As dori sa le multumesc fostilor colegi de trib si de harta pentru momentele minunate pe care le-am petrecut impreuna. Am intalnit oameni minunati, frumosi la suflet si la minte. Oameni cu care am luptat umar la umar, si adversari care au stiut sa-si pastreze onoarea si demnitatea. Inca o data, multumesc!

Koko: Si noi iti multimim pentru ca ne-ai destainuit aceste lucruri. O seara placuta in continuare!

Sir Soreen: Multumesc la fel!
Tullio25
Tullio25
Admin
Admin

Numarul mesajelor : 593
Puncte : 1113
Reputatie : 22
Data de inscriere : 25/05/2009
Varsta : 38
Localizare : Bucuresti/Giurgiu

http://membrucir.blogsite.ro/

Sus In jos

Interviuri Triburile Empty part 1

Mesaj  Tullio25 Dum 2 Aug 2009 - 17:26

Interviu cu Valiusha , lider al fostului ~TLD~, lumea 1.
Koko: Salut! Sa facem cunostinta, inainte de toate. Spune-ne cate ceva despre tine si cum ai ajuns sa joci pe triburile.ro!

Valiusha: Salut! Sunt Valiusha, joc de vreo doi ani si ceva triburile, in care includ si varianta de pe serverul englezesc. Pot spune ca am jucat acolo pe lumea 3 aproximativ 8 luni, si mi-a spus un roman de acolo ca se infiinteaza jocul si la noi. In prima faza, am ras! Pe lumea unde jucam eu erau foarte putini romani care sa aiba vreo treaba cu jocul. In fine, mai de gura lui am intrat. Era beta atunci... Am jucat cateva zile si m-am plictisit pentru ca stiam ca se reseteaza odata cu inceperea lumii 1. Asa ca, atunci cand a inceput, am intrat si eu.

Koko: Spune-ne cum ai ajuns sa-ti creezi propriul trib, ~TLD~, un trib de renume pentru lumea 1!

Valiusha: E o poveste interesanta. Cativa romanasi de pe .net, de pe lumea 3, facusera un trib. Dar, nu am vrut la ei pentru ca sa incapatanau sa nu mai invite pe nimeni necunoscut. Asa ca, din una in alta am ajuns sa joc in tribul THIS, al lui Thorak30 si Vokiel. Dupa ceva timp, din diferite motive, m-am hotarat sa ies din tribul lor si asa am ajuns sa fac ~TLD~. O buna parte din tribul THIS au venit cu mine, si atunci am inceput cu totii sa facem propaganda pe forumul extern,care era atunci intr-o forma foarte incipienta si iti dai seama ca am vrut sa atragem si noi putina atentie. Ne expuneam, experienta de pe .net ca sa atragem noi membrii in tribul nostru micut, pe atunci. Cam asa pot spune ca am inceput sa devin "cunoscut"...

Koko: Cum ti s-a parut sa fii seful unui trib? Fiind la inceput de drum in materie de lider de trib, trebuie sa fi fost o experienta noua.

Valiusha: Hehe, nu eram la inceput. Ca sa spun asa, cand am jucat pe .net am inceput ca un membru micut de 2k puncte dupa care mi-am creat propriul trib, apoi am urcat in ierarhie, o cauza ar fi ca aveam foarte mult timp si eram destul de bunicel ca diplomat, si o alta cauza ar fi ca liderii tribului au renuntat in timp la joc si pentru ca trebuia sa preia cineva conducerea. Cert e ca am dus tribul de pe locul 17 pe locul 3. Asta...pana cand am renuntat pe .net si am inceput sa joc pe versiunea romaneasca. Ceea ce mi s-a parut dificil a fost, pe de o parte sa pastrezi autoritatea, pentru ca un trib democratic(din punctul meu de vedere) nu functioneaza normal sau sa zicem ca functioneaza foarte greu. Pe de alta parte, trebuie sa fii cumva si diplomatic in rezolvarea conflictelor interne si a discutiilor cu diferiti membrii mai dificili. E de munca si e nevoie de rabdare si calm in treaba asta!

Koko: Cred ca toata lumea ar vrea sa stie cum a ajuns ~TLD~ sa fie cel mai puternic si longeviv trib de pe lumea 1. Spune-ne povestea celui mai impresionant trib de pe Lumea 1.

Valiusha: Ok! La inceput, eram o mana de oameni, sa zic ca 10-15 ii stiam de pe .net, nu neaparat ca am jucat cu ei, dar din auzite, gen Hades1234, Talibanul, Hunter86 si inca cativa care au stat putin pe lumea 1. Principala problema de inceput a fost ca facand un trib nu zonal, ci dupa anumiti membri, aria de raspandire a tribului era imprastiata. Asta a facut la inceput diplomatia sa fie destul de dificila. Nu vroiam sa am membrii izolati intr-o mare rosie dar in acelasi timp vroiam sa dau tinte la toti, pentru ca un jucator activ trebuie sa fie si agresiv. In primele luni, ma ajutau si cei din conducere, dar in principiu eu faceam cam tot: ma refer la diplomatie, recrutari, rezolvarea conflictelor interne si cele externe legate de snipuiri. Usor, usor, mergand pe ideea ca toata lumea sa aiba tinta si ca suntem un trib de elita care tinem numarul de membrii cat mai redus posibil, am putut sa atragem din ce in ce mai multi jucatori satui sa stea in triburi cu 1000 de membrii si forum haotic. Dupa care, au inceput razboaiele. Ma rog, existau triburi de 1000 de membrii si eu normal ca refuzam PNA cu ei ca asta ar fi insemnat sa blochez jumatate de harta. Iti dai seama ca membrii TLD farmau si ei 5-10 inactivii din respectivul trib si acestia bagau repede "razboi". Greseala lor!
Primul razboi a fost cu [T^A](aztecii). A fost foarte distractiv, pentru ca la ei nu era pic de organizare si noi ne distram copios. Dupa care au urmat ceva conflicte sporadice cu tribul (pe atunci) EXIT, de care faceam o groaza de misto pe extern ca purtau o politica de cerut resurse de la membri "pentru binele tribului". Urmatorul razboi a fost cu GD, care deasemenea desi aveau foarte multi membri, si eram in PNA, dadeau atacuri izolate si cand ceream explicatii se ridica din umeri.
Intotdeauna, inca de la inceputul lumii, am cautat aliati de nadejde, pe care sa ne putem baza, adica mai ales eu...sa am incredere in liderii lor. Si au fost cativa: THIS a fost primul, apoi IM al lui Anghelos, de care poate nu atat de multi isi aduc aminte, cele doua au sfarsit prin a fuziona cu noi. Dupa care a fost Avalonul, condus de Sir Soreen, cu care "flirtam" diplomatic inca de cand nu erau nici ei si nici noi in top 20. A urmat istoria pe care multi din jucatorii de pe L1 o stiu. S-a format LF(familia lorzilor), din care facea si TLD parte. S-au dus niste razboaie, cu GD si ARES, pe care i-am cam batut. Dupa care, din diferite motive, TLD a iesit din LF si a format cu NWO, alianta CA, pentru ca cele doua triburi erau alaturi de Avalon, si dominau cele 4 K-uri centrale. Pana la urma CA a crescut considerabil ca numar de triburi: Avalon, LEON, RIP, DIABLO si HLD ni s-au alaturat. In momentul asta, practic CA era indistructibil! Au fost cateva incercari de a ne desparti, realizate de coalitia anti-TLD: NWO, CD si CIRC si alte cateva triburi, sperand ei ca celelalte triburi din CA sa ne lase singuri. Insa alianta era facuta pe incredere si toti ne-au stat alaturi. Asa ca razboiul dintre CA si coalitia anti-TLD, a fost unul de uzura, in mare fiind castigat de CA. In cele din urma, razboaiele si fuziunile reusite(in mare parte datorita conditiei clare ca eu voi fi lider) au facut TLD sa creasca. Si exact atunci cand aveam o dominatie clara pe L1, eu din cauza unor probleme personale am inceput sa nu mai fiu atat de activ. Am inceput sa joc pe cont cu Anlu. Tot atunci am facut o restructurare a tribului, impreuna cu Academia. Eu am fost destul de multe luni inactiv si in tot acest timp, Anlu(pe contul meu) si Hunter86 si toti ceilalti din conducere(nu cred ca are sens sa-i enumar pe toti aici) au tinut TLD in picioare, evident alaturi de membrii si de spiritul razboinic deja format.

Koko: Si ce s-a intamplat dupa ce ai devenit inactiv? Cine a avut grija ca TLD sa-si continue aventura pe L1?

Valiusha: In momentul in care eu am anuntat oarecum oficial, adica in conducere, ca nu ma mai ocup, tribul a fost preluat de consiliu. Anlu si Hunter86 se ocupau majoritar cu planificarea diplomatica. Nienna, care pe langa faptul ca este o fata foarte speciala pentru mine, a fost cea mai buna diplomata a tribului, o pozitie destul de ingrata pentru ca de multe ori ai de-a face cu incuiati. Insa ei ii placea "jobul", tratandu-i pe toti fara aroganta si corect. Mucigasul, Vadimash, Aiurea, Chucky22, Zgabearta, Flamer, Tintar s-au ocupat de planificari militare si situiri si alte probleme interne ale tribului. Ei, pot spune, ca impreuna mi-au dus "munca" mai departe. In mare parte, diplomatia sau ceva foarte important nu s-a schimbat in lipsa mea.

Koko: Ai mai revenit? Ce s-a intamplat dupa aceea cu diplomatia si TLD?

Valiusha: Am revenit dupa 3 luni si jumatate de inactivitate, pentru ca toata lumea mi se plangea ca CA ne trateaza cu aroganta si ca suntem negljati si alte lucruri de genul. Odata cu revenirea mea temporara si fuzionarea Avalon cu RIP, a inceput razboiul cu ei si TLD si DIABLO au iesit din CA, terminand astfel alianta dominanta a lumii 1.
Dupa aceste schimbari diplomatice, pe parcursul razboiului cu Avalon, nu foarte placut din punct de vedere moral pentru ca ne-au fost atata timp aliati ,multi din conducere au devenit mai mult sau mai putin inactivi. Lucrurile mergeau destul de slab in trib, si cei ramasi in conducere erau nemultumiti. Atunci am revenit din nou: Valiusha to the rescue! Impreuna cu Nienna, Anlu si Hunter86(muschetarii mei), am restructurat TLD. Am creat un nou trib in care am mutat doar activii, in mare parte, si in acelasi timp s-a facut si ultima fuziune, a noastra cu DIABLO
Insa, dupa aproximativ o luna, lucrurile tot nu mergeau cum mi-as fi dorit eu. Foarte putini jucatorii mai erau cu adevarat implicati si multi erau obositi de conturile mari sau de uzura jocului. Se mai facuse si fuziunea CD-RIP care ne luau in felul asta tintele principale si cam unicele, si anume RIP.

Koko: Si pana la urma...cine a apasat butonul? "Desfiinteaza-ma!"

Valiusha: Pai, la un moment dat, mi s-a pus pata mie si am inceput sa ma gandesc: 90% din jucatorii vechi au renuntat sau sunt cam inactivi, majoritatea conducerii e inactiva. Atunci m-am intrebat pentru ce sa ma zbat iar sa gasesc o solutie, sa readuc tribul pe calea cea buna. Nu mai avea rost, si tribului in sine, si membrilor care inca mai jucau, le era de folos sa terminam asta. Si atunci am decis desfiintarea dupa o scurta sfatuire telefonica cu muschetarii. Din pacate, Anlu l-a apasat. Eu doar am apasat stergearea contului, care in timp ajunsese si al meu si al lui Anlu.
Tullio25
Tullio25
Admin
Admin

Numarul mesajelor : 593
Puncte : 1113
Reputatie : 22
Data de inscriere : 25/05/2009
Varsta : 38
Localizare : Bucuresti/Giurgiu

http://membrucir.blogsite.ro/

Sus In jos

Interviuri Triburile Empty part 2

Mesaj  Tullio25 Dum 2 Aug 2009 - 17:28

Interviu cu Valiusha , lider al fostului ~TLD~, lumea 1.

Koko: Te-a dezamagit TLD-ul ca trib , vreodata? Daca da, de ce?

Valiusha: Da! La sfarsit! Dar l-am desfiintat asa ca pot spune ca nu.

Koko: De curiozitate, spune-ne cati ati fost la inceput, atunci cand va impuneati deja punctul de vedere.

Valiusha: Nu pot sa spun ca mai stiu exact...Dar cred ca undeva intre 10-20, cand am inceput propaganda pe extern si sa recrutam. Cand am inceput razboiul cu T^A si sa-i capacim, cred ca eram undeva in jur de 60-70.

Koko: Cand ai creat ~TLD~, ai sperat macar ca vei reusi cu 40 de oameni sa ajungi sa domini jocul pentru 12 luni la rand?

Valiusha: Ce pot sa spun...daca n-as fi sperat la locul 1 banuiesc ca nu l-as fi creat! Nu prea ma multumesc eu cu putin!
La 12 luni, trebuie sa recunosc ca lucrurile au mers mai bine decat ma asteptam. Oricum, cea mai mare realizare a mea, din punctul meu de vedere, e ca am reusit sa reunesc atatia jucatori buni sub acelasi steag, si mai ales ca am reusit sa fac un consiliu care sa fie capabil sa faca fata si fara a fi eu prin preajma.

Koko: Care sunt lucrurile pe care le-ai apreciat cel mai mult la un jucator, in ceea ce priveste stilul de joc si atitudinea?

Valiusha: Din punctul meu de vedere, aptitudinile efective de joc sunt cele mai putin importante. Atat cat timp persoana este deschisa la minte si doreste sa invete. Nu putem pretinde ca este cine stie ce joc complicat, e totusi un joc browser. Evident ca odata cu experienta dobandesti anumite "trucuri" care iti dau un avantaj in joc, dar se poate invata. Tin minte ca la majoritatea membrilor recrutati, la inceput le ceream sitter ca sa le verific cladirile si trupele si le spuneam ce si cum sa faca. Multi au ascultat si au ajuns buni jucatori. Atitudinea e un subiect mai delicat si foarte important. Ea face, din punctul meu de vedere, un jucator profesionist. Atitudine de respectare a colegilor de trib, si de respect si incredere in conducere(si fata de adversari). Deasemenea, un jucator de elita nu trebuie in niciun caz sa sufere de ceea ce eu numesc foame de sate. Ceea ce face jocul frumos este colaborarea in echipa si rezultatele pozitive ale acesteia. Parerea mea!

Koko: Care ti s-a parut cel mai interesant razboi al lumii 1?

Valiusha: Cred ca CA contra aliantei anti-TLD. A fost un prim razboi mondial, destul de echilibrat la inceput zic eu si care implica majoritatea triburilor mari de pe lumea 1. In timp, "intrepatrunderile" pe harta intre taberele inamice au disparut. Multe triburi au devenit locale si atunci razboiul a devenit de uzura. A fost macel general la inceput!

Koko: Care stil ti-a placut mai mult: lumea 1 sau lumea 3 (ma refer la viteza si fake-uri)? Care face jocul mai interesant si mai "challenging"?

Valiusha: Pai, in primul rand, eu lumea 1 nu prea am savurat-o ca jucator. In sensul ca nu aveam membrii activi in imediata apropiere atunci cand eram activ. Am creat ceva panica in inimile aztecilor(T^A) nobilandu-le singur o legiune la inceput, dar in rest nimic. Lumea 3 a fost ceva special pentru mine, ca jucator. Am inceput in centrul hartii, am creat un trib mic si fain, TGH. Am ajuns o luna ianctiv si la intoarcere i-am bagat pe toti in Scitii. Dupa care m-am mutat 3 K-uri de nebun pana la Nienna si acolo am facut cu ea un trib de 30 de insi activi batandu-ne cu un trib de 600. A fost foarte fain. Activitate necesara 18 ore din 24 pe zi. Postari de planuri de atac pe forum ca nu aveam spioni. Chiar fain! Ca jucator prefer clar stilul de joc de pe lumea 3 cu viteza 2. Mult mai challenging, trebuie sa fii mult mai activ, dar in acelasi timp limita de fake-ri adauga un pic de...finete jocului, neputand sa spamezi cu mii de fake-uri doar ca sa acoperi un tren de nobili.

Koko: Un trib mare e dificil de controlat si de obicei are standarde mai scazute in ceea ce priveste calitatea jucatorilor. Un trib mic resimte mult mai puternic problemele de inactivitate si poate avea dificultati serioase in fazele tarzii ale lumii. Care ti se pare numarul ideal de membri pentru un trib, tinand seama de experienta ta de pana acum?

Valiusha: Intr-adevar, ambele afirmatii sunt cat se poate de relevante. Cred ca un trib poate fi considerat echilibrat cu un numar de 80 de membri. Trebuie pus accent pe activitate, in sensul ca cei inactivi trebuie eliminati rapid, si in acelasi timp pe recrutare pentru inlocuirea acestora. Dar se poate face! Pot spune ca undeva la 80-100 consider numarul ideal.

Koko: Dream-team pt conducerea unui trib: 5 nume dintre jucatorii alaturi de care sau impotriva carora ai "tribuit" si poate cateva cuvinte care sa justifice alegerea.

Valiusha: Eu, extern "echipei" ca lider, de preferinta cu Anlu pe cont cu mine, ca mai am momente de lene existentiala.
Andurill, care conduce Scitii pe lumea 3, alegerea este motivata de faptul ca este printre putinii lideri pe care ii stimez, si pentru stilul ei.
Apoi Nienna ca diplomata, pentru ca face o treaba foarte buna si se implica.
Hunter86, pentru ca probabil si datorita colaborarii indelungate cat si personalitatii lui. Are o viziune diplomatica foarte asemanatoare cu a mea, si e un personaj foarte potrivit cand am nevoie sa ma sfatuiesc cu cineva.
Si...Talibanul si Mucigasul, ca organizatori militari, sunt niste jucatori foarte experimentati si mai ales maniaci ai jocului, trasatura absolut necesara(aici sunt si multi altii care ar face o treaba grozava, printre care dintre adversari as putea sa-l numesc pe Nanel). Cred ca acestia ar fi!

Koko: Ce jucator din generatia noua de useri, are potentialul de a ajunge acolo unde ai fost tu, Sorin...si grupul de la inceput. Vezi printre jucatorii noi un tactician, lider, diplomat care sa iasa in evidenta si care sa stapaneasca jocul si sa se faca respectat cum ati fost voi?

Valiusha: In primul rand, nu pot spune ca am identificat un jucator anume cu potential de lider sau ceva asemanator. Dar, in principal, un jucator cu abilitati bune de comunicare si care mai ales realizeaza ca pozitia lui nu este un privilegiu, ci o "responsabilitate", de care depinde munca de luni poate ani a membrilor sai pe acest joc, poate face o treaba buna in acest sens. Are nevoie sa castige increderea si sustinerea membrilor sai, pentru ca de unul singur nu poti face nimic. Un trib unit este un trib puternic!

Koko: Te gandesti sa revi vreodata pe lumea 1 sub alt nick?

Valiusha: Pe lumea 1, nu, Pentru mine e incheiata, am jucat deja prea mult in ea ca sa ma mai tenteze cu ceva, dar pe alta lume nu neg ca m-am gandit sa incep sa joc sub alt nick. E ca un inceput nou, pe care viata reala nu ti-l permite.

Koko: And one for the ladies. Leather or lace?

Valiusha: Lace! N-as reusi sa rup niste chilotei de leather. Very Happy

Koko: Si cu asta am incheiat interviul! Mersi mult pentru timpul acordat!

Valiusha: Multumesc si eu! Sper sa foloseasca cuiva pe viitor!
Tullio25
Tullio25
Admin
Admin

Numarul mesajelor : 593
Puncte : 1113
Reputatie : 22
Data de inscriere : 25/05/2009
Varsta : 38
Localizare : Bucuresti/Giurgiu

http://membrucir.blogsite.ro/

Sus In jos

Interviuri Triburile Empty Cel mai corupt joc

Mesaj  Koko Joi 29 Iul 2010 - 18:26

Jocul asta este o escrocherie imbacsita de coruptie !
2 vecini de langa mine au inceput sa ma atace cu spioni si toate atacurile se intamplau noaptea la aceleasi ore,momentan nimic suspect,dar in convorbirile mele anterioare atacului cu unul dintre ei am dedus ca cel putin unul din asa zisi atacatori mai avea si alte conturi,i-au lasat colegii din trib parolele.
Cand am vazut ca sunt spionat l-am reclamat in jurul orei 9 dimineata,la ora 15:30 am primit un raspuns respectivul jucator va fi verificat,eu bucuros ca o sa-l prinda ,am uitat incidentul.
Trece noaptea si azi dimineata cand vreau sa intru pe cont.....stupoare urmat de dezgust,respectivul jucator care a fost reclamat de mine ca are mai multe conturi era sitter la mine,pe langa ca era sitter mi-a distrus toata armata,de pe celalalt cont mi-a farmat satele.
Am reclamat si mi s-a spus ca eu i-am dat siter ieri la ora 13.
Este o bataie de joc,nu va lasati copii sa joace acest joc!!! nu se merita.

Koko
Vizitator


Sus In jos

Interviuri Triburile Empty Re: Interviuri Triburile

Mesaj  Continut sponsorizat


Continut sponsorizat


Sus In jos

Sus

- Subiecte similare

 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum